onsdag 31. desember 2014

Julen 2014 - Bildedryss


Julen i år har faktisk, trass i det forrige innlegget mitt, vært ganske bra. Vi har kost oss i vår tosomhet og har hatt nok med det. Det har vært mye god mat og gode filmer (på video). Det som var dumt, var at vi glemte å få med oss Rock'n Roll Wolf på lillejulaften, men den så jeg på Youtube istedet.

Vi har kjøpt to bokser med Midsomer Murders og virkelig hatt det hyggelig. Ingenting er som engelske mord-klassikere. Det er jo bare britene som kan få til å lage koselige mordhistorier.

Nok om det.

Her kommer et lite bildedryss fra julen. Noen av disse har dere allerede sett, men for å få en helhet, tar jeg dem likevel med.

Kakemann og kaffe hører til
Når man skal se Jul i Skomakergata
Moffeliten har ikledd seg 
en utrolig god maske,
som ga henne helt "ny" og fantastisk
ren hud
På sengen venter årets julepysjamas
2 nr for stor
Nissen beundrer juletreet
Vår niese på smykket
Årets juletre
Morfar gjør seg godt som juletresmykke
Deilig, belgisk sjokolade
fra sjokoladebutikken i Galleriet
Stemningsfull julekrybbe
som jeg arvet fra mormor
Musikkenglene har sin 
faste plass på pianoet
Mange fine julegaver i år <3
Ektemannen overrasket konen
med Chanel no 5

Jeg har en fast opplegg for denne dagen og de kommende dager:

Jeg har valgt å aldri ønske noen godt nyttår. Ikke fordi jeg er slem, men pga tankene mine rundt denne dagen. Jeg liker heller ikke å få hilsninger siden jeg ikke kan svare på disse.

Det virker nok veldig spesielt, men jeg har hatt denne overbevisningen i mange år og kommer til å holde på den.

Allikevel; ha en kjempefin feiring i kveld <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.