mandag 1. desember 2014

F E R D I G !!!

JEG ER FERDIG!!!!!

FOR en deilig følelse! Da jeg hadde limt den absolutt siste skinnsnoren for i år, lagde jeg den rene krigsdansen på gulvet. Det er en god følelse når du kan opplyse alle kundene dine om at smykkene som de skal ha til jul, nå er ferdige. Dvs at Make-A-Stand skinnsnorene er limt, anhengene er festet på revene og nå skal snorene bare trekkes gjennom revene, men det er gjort på ett sekund.

Nå skal skinnsnorene ligge å tørke i 1 - 2 dager. Da pakkes de og kundene får tilsendt betalingsinformasjon (de som har oppgitt kontaktinformasjon).

Jeg er nå igang med å lime smykkene som skal på juletreet, men jeg oppdaget at en av cabochonene hadde fått litt forsølving, så jeg skal lage en ny en. Det er fort gjort. Slike forsølvinger skjer hvis det kommer luftbobler mellom cabochonen og bildet som legges på. Dette ser man relativt fort og det er svært lett å ordne. Det er bare å lage en ny en.

På onsdag begynner faktureringsarbeidet. Det synes jeg også er gøy, men jeg kan ikke sende smykkene før betalingen er registrert med navn i nettbanken. Dette er slikt som kan ta 1 - 2 virkedager, men dere får smykkene til jul.

Ha en kjempefin dag videre og en koselig 1. desember

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.