fredag 12. desember 2014

Luften har gått ut...


Nå har virkelig luften gått utav meg. Absolutt ingen energi finnes i kroppen min lengre. Jeg er sliten i hodet, hjertet slår så fort at jeg tror det skal hoppe utav kroppen min. Hodepinen pga stiv nakke er trygt tilbake.

Disse plagene kommer nok av at jeg er ganske så sliten og stresset. Den siste uken har vi vært og fartet fra det ene kjøpesenteret til det andre. Spesielt turene til Panduro, som vi har hatt opptil 3 ganger i uken, har vært slitsomme og nå må vi dit enda en gang.

Jeg mangler noen stickers som skal være på noen gaveesker og bare tanken på å dra ut der igjen stresser meg.

Slik er det vel i desember. Det har en tendens til å bli for mye av det gode. Shopping er gøy det, bare ikke så ofte som det er nå. Jeg har kraftige følinger hver eneste kveld og jeg våkner klokken 5 om morgenen med adrenalinrush fordi tankene er hyperaktive. Nå er jeg bare nødt til å roe ned i helgen, ellers går jeg på en smell.

På mandag skal vi kjøpe juletreet og på onsdag/torsdag skal det pyntes.

Jeg skal være glad når julaften er her og en kan synke ned i sofaen og slippe ned skuldrene...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.