lørdag 13. august 2011

Rosendal; Here we come!

Så er det tid for en ny tur til Rosendal. Det er en stund siden sist jeg var der. Kofferten er nesten pakket ferdig. Nå gjenstår det bare å finne de riktige smykkene jeg skal ha med samt sette inn i oppvaskmaskinen og starte (eller snarte, som en liten tass utrykte det) den.
Innimellom har jeg jo korte perioder hvor jeg grubler litt. I dag har grublingen mest konsentrert seg om å få igang lysbilde-prosjektet mitt, med bilder fra turene våre til Sverige. Det er bare et stort ork å gå i gang med. Først skal jo bildene sorteres, etterpå er det redigering og til slutt få de plassert der jeg vil ha dem samt finne riktig musikk, som kan bringe frem stemningen.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.