torsdag 25. august 2011

Stille bursdag

Så er man blitt ett år eldre. Tiden går. Det er rart å tenke på at man er kommet i bestemor-alderen. Vel vel, dette ble en stille dag. Jeg er av dem som ikke feirer fødselsdager. Jeg synes det er tåpelig å feire at man kommer nærmere og nærmere graven. Familie og venner får heller ikke lov å kjøpe gaver til meg. Hvis jeg har noe jeg ønsker meg, kjøper jeg det selv. Da slipper man å være nødt til å ta imot noe en egentlig ikke vil ha, eller har fra før.
Dagen min har bestått av turer med hunden samt en tur til vetrinæren for kontroll. Heldigvis hadde blodprøvene kommet seg. Turen ble avsluttet med at vi spiste pommes frites og rødspette på kaien på Os. That's it.
50-års dagen til neste år kommer heller ikke til å bli feiret. Det har jeg allerede bestemt meg for. Har rett og slett ikke råd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.