onsdag 11. februar 2015

Autobianchi - Veteran drømmebilen

Jeg har jo alltid snakket om at MB S-klasse og MB CLA er mine drømmebiler, men etter å sett den første Olsenbanden-filmen "Operasjon Egon", har jeg fått enda en på listen.

Dette er en Autobianchi og etter navnet å dømme, er den italiensk. Dette er samme merket som Solfrid Heier kjørte rundt med i "Operasjon Egon" i '69.

Den er bare så inni granskauen søt og den er så liten at en nesten føler en tar på seg  bilen når man sitter bak rattet. Tenk hvor enkelt det er å lukeparkere med denne lille tassen. Det finnes diverse modeller av denne bilen, men denne på bildet er absolutt favoritten.

Disse bilene er relativt sjeldne, men jeg er nå begynt å holde utkikk etter dem. Vi kjenner noen som er utrolig dyktig på å restaurere biler og bare den har motoren på plass, skal vi nok klare å fikse den tilbake til fordums storhet - når vi klarer å få tak i en...


Daniel Wellington miss...
I går hentet jeg den nye klokken min på posten, men da jeg åpnet pakken, var det en stygg rød stripe til høyre på klokkeskiven, så denne må jeg returnere. Jeg har kontaktet firmaet som solgte den til meg og jeg får håpe jeg får en ny. Dette er jo typisk meg når det kommer til å få feilvarer og jeg blir megastresset før jeg får orden på returneringen og enda verre er det å vite at varene som man returnerer, er i Postens vold frem til jeg får nye. Denne klokken er ikke billig og det gjør meg enda mer stresset.

Jeg håper at det vil gå bra...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.