torsdag 9. august 2012

Hotmail legges ned

Jeg har fått vite via en fb-venn på Facebook at Hotmail legges ned i løpet av 2013. Eller rettere sagt, det endrer navn til Outlook, så hvis du skal registrere en ny e-mail konto, er det lurt å lage den her. Lager du den i Hotmail, får du den ikke til å virke. Det gjør hvertfall ikke jeg. Du kan fremdeles logge deg på med hotmail-adressen din på Oulook.



Jeg kommer selv til å endre e-mail adressen som står her på bloggen, men jeg kommer til å skrive den på en annen måte for å slippe all spammen som jeg får nå. Det er så frustrerende med all denne søpla som kommer inn i innboksen min. Når det er så mye, kan man faktisk risikere å miste viktig mail...

Jeg oppdaget plutselig at bildene som var på de ulike fanene som jeg har over her, har også forsvunnet. Dette kommer jeg til å ordne, men jeg har det fryktelig travelt for tiden, så det må vente, men de kommer til å komme på plass igjen.

Ellers har jeg sittet og lekt meg litt med å finne ut designene på takkekortene fra bryllupet. Jeg har laget en layout, men det blir nok flere før jeg er fornøyd. Nå skal vi til fotografen på tirsdag for å velge ut de 10 bildene som vi skal ha, så regner vi med å lage takkekortene selv. Jeg synes det blir best med egendesignede. Da kan vi også bruke litt forskjellige med ulike design som vil passe mottakeren. Gleder meg stort til å gå igang med dette arbeidet.
Takkekortene vil bli lagt ut her, men først etter at mottakerne har fått dem...

Et hemmelig eksempel...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.