fredag 24. august 2012

Svar på spørrerunden

I tillegg til spørsmål her, har jeg også fått en del spørsmål via mail. Her er svarene:

Kathinka: Jeg må vel si at jeg har en ganske casual klesstil. Trives, som mange andre, best i genser og dongeri. Min(e) favorittdesigner(e) er vel Prada, Mulberry og Chanel, men slike klær og vesker (har totalt veskedilla) har jeg nok ikke råd til. Jeg bruker Guerlain foundation, pudder, mascara, øyenskygge, rouge og solpudder samt øyebrynspulver fra The Body Shop.

Kaffa Lala: Ja, mange ting, men det som har brent seg fast i hodet mitt var da jeg som liten stjal en liten ballong i en butikk. Det har jeg angret på siden. Jeg hadde så veldig lyst på den ballongen siden den hadde så fine farger.

Jeanette: Hehe. Jeg teller faktisk ned til neste sommers ferie i Sverige...

Tlc: Oi, det var et vanskelig spørsmål. Jeg er ganske ambivalent når det gjelder dette. Jeg har ingenting imort innvandring i det hele tatt, så lenge de skikker seg bra, har en jobb eller studerer og forsøker å integrere seg i samfunnet. Det jeg har imot er folk som kommer hit og mener at alle andre skal tilpasse seg deres normer og regler.

TrondAksel: Det var et vanskelig spørsmål. Jeg har vel ikke gjort noe vilt i hele mitt liv. Er ganske kjedelig av meg. Jeg må tenke etter. Hm, det må vel være da jeg som ung skaffet meg hund uten mine foreldres viten. Jeg benyttet sjansen da de var på ferie...

Fanny: Det er svært lett å sende bilder hit. Det du gjør, er å sende bildene dine til moffeliten.blogg@hotmail.com. Pass bare på at de er under 10 mb, ellers kan jeg ikke motta bildene.

Anonym: Jeg har som prinsipp at jeg ikke svarer på anonyme henvendelser, men siden du spør så pent, skal jeg svare. Jeg liker rett og slett ikke Rom. Det smaker forferdelig. Er det romfolk du mener, liker jeg ikke dem heller....

BlueMonday: Det kan jeg vet du:

Bedre å vise enn å forklare...
TG: Det ønsker jeg ikke å svare på. Slike ting tilhører privatlivet...
Maya: Vi traff hverandre via Møteplassen.
Mirka: Jeg går aldri i treningsstudio. Jeg foretrekker herller å gå en tur. Det er helt gratis  §:o)
Lene: Jeg er veldig glad i alle typer dyr. Til og med slanger, frosker, mus, rotter og edderkopper...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.