onsdag 15. august 2012

Travelt

Det er noen travle dager jeg har for tidenj. I går var vi til fotografen, i dag skal jeg til kiropraktor, i morgen frisør, på mandag er det manikyr, tirsdag mammografi, onsdag skal jeg inn til Rosendal og hente hunden (hvis ikke noe uforutsett skjer igjen. DA får jeg nervesammenbrudd...) og torsdag er det planer om vetrinær. Jeg har ikke bestilt time enda. Jeg vil vente en stund før jeg gjør dette, da det har en stygg tendens å dukke opp noe uforutsett.
Oscar har begynt å få noen stygge kuler rundt omkring på kroppen og jeg er litt bekymret siden det også er sår på disse. Han er jo blitt en gammel mann og da er det jo lett for at det kan være kreft. Jeg regner med at han har litt tid igjen, men det minker jo på den selvsagt.

Jeg har nå ringt og fått avtale neste torsdag kl 1545, så nå er det iorden. Det kommer til å koste skjorta, men det får så være...

Dagens avtale

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.