lørdag 11. august 2012

Sur og lei idag

Jeg er skikkelig sur og lei idag, selv om solen skinner. Jeg tok medisinen min i dag tidlig og har vært så ekstremt trøtt siden. En av tablettene som jeg tar gjør meg veldig trøtt, men idag har den hatt en ekstrem bivirkning når det gjelder trøttheten. Jeg sovnet nærmest mens jeg sto i dusjen. Jeg håper det går seg til utover dagen. Jeg laget meg en kopp kruttsterk kaffe for å se om jeg kanskje våkner litt. Det pleier å hjelpe.


Jeg  har også litt problemer med solen idag. Jeg liker den faktisk ikke. Akkurat nå føles den veldig påtrengende og jeg har lyst til å trekke for gardinene for å slippe lyset.

Vel, over til noe mer hyggelig.
Min kjære og jeg har endelig klart å komme oss ut av døren for å begynne å trimme. Vi har nå gjort dette i 3 dager og igår gikk vi 6,6 km. Det er ikke dårlig når vi er i så dårlig form som vi er. Målet er å kunne gå rundt Kalandsvannet, men det vi ta en god stund før vi er klar til det.

Jeg tenker på da jeg gikk fra boligen min i Fyllingsdalen og til Loddefjord Senter og tilbake igjen. Da var jeg sprek da. Fram og tilbake er det vel 1,5 mil. Jeg skal klare å nå dette målet, men kommer nok til å bruke litt tid før jeg er klart til å gå så langt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.