mandag 27. august 2012

Min første hat-melding

Ha! Så har jeg fått min første hatmelding jeg også. Det var en liten, anonym amøbe av et menneske som postet denne kommentaren. Jeg får se det positive i det og si som så at jeg ikke er den eneste som får slikt og alle store bloggere får dette innimellom. Haha.

Her er meldingen og svaret mitt:

Vem faen tror du at du er??? Tror du virkelig at folk er intressert i å lese om ditt usle, småborgelige liv? Du poster bilder av deg selv som om du skulle være en diva. jeg fatter ikke at du gidder å holde på med dette. Det er jo ingen som vil lese bloggen din!! Slutt og vær så forbanna selvsentrert og gjør heller en innsatts for samfunnet.

Mitt svar:

Kjære, lille anonym. Jeg skjønner godt at du har en dårlig dag, men jeg klarer ikke å forstå hvorfor du leser innleggene mine på bloggen når du ikke liker det som står skrevet. Ja, jeg er en diva, det har du rett i. Det jeg ikke forstår er at jeg skader noen ved å være nettopp en diva og som du sier: Forbanna selvsentrert. Jeg tror at jeg har gjort mange folk glade her på bloggen. Nemlig... Ps. Er du fra Kvinnherad...?



Yes, I'm a bitch

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.