fredag 3. august 2012

Irriterende...

Jeg hater innpåslitne personer. Da snakker jeg om personer som skal klenge på deg, enten du står i kø eller sitter på bussen. Jeg var innom Panduro Hobby på Exhibition i dag for å kjøpe noen ørekroker. Mens jeg sto og ventet på å bli ekspedert, kom det inn en fyr som virket totalt hyper. Jeg antar at fyren var full i narkotika. Det første han gjorde da han kom inn i butikken, var å gaule ut "Er det noen som jobber her???". Da var personalet opptatt med å hjelpe andre  kunder som hadde spørsmål. Han nærmest kastet seg over en ansatt og skulle ha noen små plastposer, antagelig til det bedritne dopet sitt. Mens jeg ventet, stilte han seg helt inntil meg. Jeg ble så irritert at jeg spurte om han kunne holde avstand eller ville han heller sitte på skuldrene mine slik at han kunne få med seg pin-koden min? Han bare mumlet noe til svar og det siste jeg hørte var at han sa til damen bak disken at han ikke hadde dekning på bankkortet sitt...
Jeg HATER slike folk. De er jo så totalt blåst i huet at det er et under at de overhode klarer å samle to tanker under topplokket. Jeg har NULL respekt for dophuer eller andre misbrukere av rusmidler. Det være seg dop eller alkohol.

Jeg har opplevd dette flere ganger, at dophuer klenger. Det skjedde også på apoteket. Det ser ut som om de har det så travelt med å komme seg ut for å pumpe kroppen full i dop. Jeg synes det er litt skummelt også. Jeg mener, man vet ikke om man plutselig får en sprøyte i baken. Derfor blir jeg så agressiv når jeg har folk tett innpå meg.


I tillegg fikk jeg en fyr ved siden av meg på bussen hjem. Det var fullt i ledige dobbeltseter, men han skulle absolutt sette seg der hvor jeg satt. Han spurte om det var opptatt og jeg kikket litt surt rundt i bussen for å markere at det fantes mange ledige seter. Jeg kunne jo ikke nekte gubben å sette seg ved siden av meg. Har ikke lyst til å være uforskammet mot eldre folk, men allikevel. Jeg er bare glad han ikke var av det pratsomme slaget. Jeg liker nemlig å være taus når jeg reiser med buss.

Grunnen til at jeg var i sentrum i dag, var at jeg hadde time hos tannlegen for å fikse den fortanna som hadde knekt. Det gikk utrolig fort og var helt uten smerter. Hun jeg gikk til var så utrolig flink og jeg har virkelig lyst til å gå hos henne istedet for han jeg har nå. Misforstå meg rett, min faste tannlege er helt fantastisk flink og koselig, men jeg har alltid følt meg bedre når jeg har gått til kvinnelige behandlere. Det har sikkert noe med bakgrunnshistorien min å gjøre.

Nå skal jeg fortsette å legge inn bilder på bloggen, det nærmer seg bryllupet vårt (altså på bloggen. Skal ikke gifte meg nå igjen...), så det er ikke lenge før jeg er ferdig med dette arbeidet.

Skal bli godt å bli ferdig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.