tirsdag 14. august 2012

REQUESTS!!!

Himmel hvor fed up jeg er av alle reqestene jeg får på FB!. Jeg gjør ikke annet enn å ignorere og ignorere, allikevel dukker det opp hundre-og-fjerten slike hver dag. Det er vel ikke til å unngå når man har så mange venner som jeg har. Hvorfor finnes det ikke en knapp på FB hvor det står "Ignore ALL requests"? Kanskje det er på tide med en slik. Da fjerner man ganske mange frustrasjoner.

Eneste man kan gjøre nå, er å ignorere når forespørslene dukker opp - en for en, og det er litt jobbigt når man får MANGE i løpet av en dag.


I natt var jeg en tur i Askersund igjen. Det var sol og varmt og bare kos. Jeg husker jeg gikk og smilte. Det er rart. Det er kun der jeg føler at jeg lever - og når man da lever i bare 14 dager om sommeren, kan man tenke seg hvordan resten av året føles. Jeg trøster meg med at for hver dag som går kommer vi nærmere avreisedatoen til neste år. Hehe...

I dag er det tur til fotografen. Som sagt har vi 18 bilder vi skal gå igjennom sammen med henne. Håper det går smertefritt å minske antallet ned til 10. Jeg skulle så gjerne hatt 15, men siden jeg skal ha Oscar til vetrinær og får en kjempeutgift på nærmere 3 000 kroner, har vi ikke råd til flere bilder, men jeg kan garantere at de som vi plukker ut blir kjempefine.

Har vært og kjøpt meg litt lunsj i dag. Jeg har smakt litt på morellene allerede, men jeg må ærlig talt si at de smakte vann. Hadde det ikke stått at de var norske, hadde jeg trodd de kom fra utlandet. De var totalt uten smak. Kanskje det ikke er annet å forventet når sommeren har vært så dårlig. Smaken har vel blitt vasket bort av alt regnet...

Litt kos i hverdagen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.