fredag 5. oktober 2012

Bomullsdotten til mamma og et lite veske-tips

I går var det badedag for Oscar. Jeg er utrolig glad for at jeg er ferdig med badedagen for et par måneder. Bading og føhning tok meg over en time og jeg var helt ødelagt i skuldre og rygg. Når man ikke har stol med god støtte for ryggen, blir det forferdelig tungt.
Jeg forsøkte den nye shampoen som jeg kjøpte og jeg må si jeg er strålende fornøyd med resultatet. Så hvit og fyldig pels har han ikke hatt siden han var ung.



I dag er han ganske dårlig. Han har mistet initiativet og sover for det meste. Han ville heller ikke ha frokosten sin som bestod av skive med leverpostei. Nå er han ganske dårlig i magen, så vi skal koke litt kylling og ris for å se om han vil ha dette. Ris fester jo løs mage. Jeg hadde han med på tur, men han gikk enten ved siden av meg eller langt bak, så jeg tror han skal få ta det med ro resten av dagen. Det kan jo være at badingen i går ble for slitsomt for en gammel mann...

I dag kom vesken jeg hadde bestilt fra Nelly. Synes den er ganske fin og er en god look-alike til en av Pradas veske, og mens jeg sparer for harde livet til å kjøpe en Prada/Mulberry får jeg nøye meg med en som likner.

Vesken finner dere her:

Originalen kr 10 000 +

Tamara bag kr 799,-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.