tirsdag 23. oktober 2012

Forsøker på nytt...

...å komme ned i vekt. Jeg sliter enormt med slankingen for tiden. Klarer IKKE å holde fokus og er ganske fortvilet. Jeg var på vekten i forgårs og den viste 64,4 kilo, noe som er ALTFOR mye for en med min høyde (er 156 cm). Jeg er kommet i kategorien Overvektig og er nå nødt til å ta grep om dette.
Jeg har en mistanke om hvorfor jeg ikke klarer å holde fokus. Syndebukken tror jeg er medisinene som jeg tar for bipolar lidelse. En av bi-effektene er at jeg blir likegyldig til ting rundt meg. Jeg klarer ikke å gjøre husarbeid lenge i slengen. Før tok jeg leiligheten på en dag, men nå sliter jeg veldig med å holde orden i stuen og kan bruke en hel uke på å gjøre rent. Jeg er ganske så fortvilet innimellom forddi jeg føler at jeg går i sirup. Jeg har masse intensjoner om ting som skal gjøres, men jeg føler at jeg ikke kommer av flekken. I tillegg til dette sliter jeg med ryggen. Skulle absolutt kommet meg til kiropraktor, men pga inntrufne omstendigheter, er jeg nødt til å vente med det.

Heldigvis er Oscar kommet seg. Han sliter fremdeles med avføringen. Nå da vi var ute, kom det ingenting selv om han forsøkte flere ganger. Det er merkelig hvor lik hunden er eieren. Jeg sliter med husstøvallergi, gresspollenallergi, magen (et stort problem) og blodmangel/jernmangel. Akkurat det samme har Oscar. Han får B-vitaminer for å få opp jernlageret sitt, men jeg tror han må over på fòr med jern for å få lageret sitt opp.
Han er heller ikke flink å spise. Det han liker best er gulrøtter, kålrabi, epler, plommer og bananer, men han burde absolutt få i seg kjøttmat også, men det har han ikke lyst på.

Oscar er jammen meg en liten snåling...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.