tirsdag 2. oktober 2012

Liten tissefant i Fana

Jaha, nå tror jeg at jeg er blitt litt klokere, Denne karen som blottet seg for en 10 år gammel jente er antagelig den samme som var på døren hos oss. Han både ringte på og dundret i døra. Da jeg åpnet, sto han der og brukte tegnspråk, om tissefanten var ute vet jeg ikke da jeg ikke kikket så langt ned. Jeg smelte bare døren igjen.


Døren oppe er låst og man må ringe på for at noen nede skal åpne. Jeg skjønner ikke hvorfor noen slipper inn folk de ikke kjenner, bare for å være snille. Jeg lukker aldri opp for andre enn de som skal til oss. For jeg spørsmål fra ukjente om å åpne døren, ber jeg dem ringe på hos dem de skal til.

Her er hvertfall artikkelen om mannen med den lille hjernen:

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Disse-guttene-avslorte-blotteren-2774332.html

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.