tirsdag 2. oktober 2012

Sårt savnet...

Jeg savner så sårt smykkelagingen min.Skulle ønske jeg kunne sette meg ned ved bordet for å putle sammen noen smykker, men jeg har rett og slett ikke tid. Hunden skal stelles, husarbeid skal gjøres, hunden skal bades, føhnes og friseres, bloggen skal oppdateres, bilder skulle vært både redigert og restaurert, fotoboken skal gjøres ferdig, julegaven (veldig original) skal gjøres klar, takkekortene skal sendes, hunden skal luftes, middag skal lages, Moffeliten skal stelle seg osv osv.


Jeg har ikke tiltakslyst. Piffen er gått utav meg. Jeg får skylde på medisinene. Noen av bivirkningene er nettopp at jeg mister tiltakslyst og fokus. Jeg klarer ikke å gjennomføre noe. Husker før jeg begynte på disse, da hadde jeg tiltakslyst og fokus da, men på den tiden var jeg også GAAAAL. En bipolar lidelse som ikke blir behandlet, er en slitsom sykdom/tilstand. Jeg blir rett og slett knakende likegyldig til ALT og det irriterer meg noe så inni granskauen.

Skulle ønske jeg kunne ta ferie fra disse medisinene...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.