søndag 14. oktober 2012

Dukkejenter

Det er en ny trend på vei. Nemlig dukkejenter. Dette er unge jenter som sminker seg slik at de ser ut som dukker ved hjelp av blekende foundation, kontaktlinser som gjør at pupillene ser store ut og annen sminke. Noen av disse jentene bruker så mye som 2 timer foran speilet for å få det perfekte dukkeansiktet.

Jeg må ærlig innrømme at jeg synes det ser utrolig flott ut. Jeg skulle ønske jeg var tenåring igjen, da tror jeg at jeg hadde forsøkt det samme, selv om en del av sminken/dietten, som enkelte bruker for å få den typiske dukkefasongen, er både usunn og farlig (er det anorexia-Moffe som snakker nå...?) Spesielt kontaktlinsene som de bruker, er veldig skadelige for øynene. Man kan risikere å miste synet, men pytt sann...

Den mest kjente dukkejenta;
Venus Palermo


Her er en liten videosnutt som viser fremgangsmåten til disse søte dukkene


Hadde dere likt at døtrene/barnebarna deres så slik ut?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.