lørdag 20. oktober 2012

Ukens bilde...

... er fra Steinparken i Rosendal, en av mine få favorittsteder i bygden. Bildet er tatt for en god del år tilbake med det gamle 350D-kameraet som jeg hadde da.

Camera: Canon EOS 350D
Blender: F11
Lukker: 1/15 sek
Eksponeringskomp: -0,3
Brennvidde: 70 mm
Dato tatt: 25.05.2008
Kl 1734

Etter at Baroniet ble utilgjengelig pga pris, er det dette stedet som får meg til å slappe av. Hver gang jeg er i Rosendal, og det er sjeeeelden, må jeg bare opp hit. Det er det eneste stedet som jeg føler at jeg kan slappe av på og la tankene og drømmene fly litt vilt omkring. Dessverre er parken altfor liten etter min mening. Jeg skulle ønske at den var dobbel så stor, men en kan ikke få det alltid som man vil heller.

Jeg hadde en FB-side som jeg hadde laget for at de som er glad i parken kunne "samle" seg, men siden det var så liten oppslutning valgte jeg å stenge ned siden (kanskje ingen overraskelse...). Nå er det opp til andre å lage en samle-side på FB - hvis de gidder...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.