torsdag 29. november 2012

Kriminelle "døvstumme"

Det har i lengre tid vært utenlandske selger som går på dørene og forsøker å selge alt slags "rææl". De bærer rundt på lapper hvor det står at de er døvstummer - eller de bruker fakter for å vise at de er det. Selvsagt er de ikke døvstumme. De bare gjør seg til. I BT i dag står det om flere som har blitt trakassert av disse tiggerne. Ja nettopp, TIGGERE - det er det de er. Noen blir agressive og/eller forsøker å komme seg inn i leilighetene med tvang. Nå var det noen i Ture Nermannsvei og Dag Hammarskjøldsvei, som har blitt utsatt for drittsekkene. GUD hvor glad jeg er for å ha flyttet fra DHV.
Vi har hatt ett tilfelle av disse slimålene her og. Hvem det var som slapp inn idioten, vet jeg ikke, men noen er bare så blåst at de slipper inn kreti og pleti. Hos meg fikk han dørene så totalt i fleisen. Jeg gadd ikke stå å seg på den gestikuleringen. Kommer han igjen, skal han ikke føle seg trygg på at jeg ikke går i strupen på han (blir jeg skikkelig rasende, kan jeg bli utrolig sterk - tror jeg...).


Jeg blir så eitrende forbanna på slike folk. Det er mange som er både døve og/eller stumme og jeg synes det er patetisk at disse tiggerne misbruker en slik tilstand for å tvinge på folk noe de ikke vil ha.
Når de også tvinger seg inn til eldre og uføre mennesker føler jeg ikke annet enn avsky mot disse krekene, som antagelig er de laveste på næringskjeden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.