tirsdag 13. november 2012

Morgendagen

I morgen vender jeg nesa mot Rosendal. Oscar skal på en liten ferie hos "besta" og pusene slik at mamma kan få begynne på juleforberedelsene. Det kommer til å bli utrolig tomt etter han, men Rolf og jeg har MASSE å gjøre fremover. Jeg må også noen turer inn til sentrum på dagtid og siden han ikke kan være alene, må han desverre inn der en stund. Vi håper at vi kan hente han tilbake i midten av desember.
Det ser ut som om det blir julefeiring på Valla i år. Jeg gleder meg noe sinnsykt til jul - det er det lenge siden jeg har gjort. Vi skal virkelig kose "rævva" av oss og 1. juledag blir det tur til Rosendal for å smake på mors lutefisk. Min mor er verdensmester når det kommer til å lage gode lutefiskmiddager. Jeg skulle ønske jeg var like flink, men langt derifra. Derfor lusker vi oss heller inn til ho mor og spiser der. GLEDER MEG!!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.