fredag 16. november 2012

Trist i dag

Så er jeg tilbake igjen etter å ha levert Soppen til besta i Rosendal. Det er forferdelig tomt her akkurat nå; ingen tassing av små føtter som høres ut som 50 par med føtter, ingen som kommer til døren og møter deg med glade bjeff og ingen som sitter på sengen og tyter på at mamma og pappa skal komme å legge seg for natten.
Jeg har tatt meg i å tenke at nå skal Oscar snart på tissetur - og så er han ikke her. Jeg får trøste meg med at det bare er noen uker til Kongen av Valla kommer tilbake til oss.

Gladvovsen vår



I dag er det oppshining av huset som står på programmet. Jeg lurte på en ting i den forbindelse:
Hvor i alle dager kommer alt rotet fra???
Svaret er vel undertegnede. Jeg gjør ikke annet enn å rote og rydde. Spesielt når jeg holder på med strikking eller smykkelaging er jeg en mester i å rote slik at jeg ikke finner noe av det jeg skulle ha igjen. Nyttårsforsettet mitt for neste år får bli å FORSØKE å rote mindre.

Tror jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.