søndag 18. november 2012

Ukens bilde

Er av en av de mange vakre rosene som jeg hadde på altanen min i Dag Hammarskjøldsvei. Denne rosearten heter Nostalgie og jeg synes det er en utrolig vakker rose. Jeg er ikke så glad i flerfargete roser, men denne likte jeg veldig godt. Dessverre fikk jeg uttøy på alle rosene mine. Det krydde av små larver, som spiste opp samtlige av bladene slik at bare nervene sto igjen.
Hvis noen vet hva disse glupske beistene heter og hva jeg kan gjøre med dem hvis de dukker opp igjen, hadde jeg vært takknemlig for svar.

Tidspunkt: 06.07.2007 kl 13:12
Kamera: Canon EOS 350D
Blender: f/14
Lukkerhastighet: 1/25 sek
Iso: 100
Eksponeringskomp: -0,3
Brennvidde: 60 mm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.