onsdag 14. november 2012

Stalked...

Du store allverden, i dag har jeg ikke fått gått et eneste skritt uten å bli forfulgt. Soppen aner at det er noe på gang og at vi skal reise. Han har gått etter meg siden vi sto opp idag og jeg begynte å sminke meg.
Jeg fikk også børstet han, men hvorfor jeg gjorde det, har jeg ingen peiling på. Det striregner ute og han kommer til å se ut som en druknet katt. Det er ingenting som er så trist som en våt Bichon. Jeg er stygt redd for at han skal fryse mens vi venter på båten, så jeg har funnet ut at han skal ha den ene vinterjakken under regnfrakken. Håper at det hjelper.

Jeg var lenge i tvil om vi skulle reise idag pga alt regnet, men det er godt å bare få det gjort. Egentlig skulle vi reist i går, men da regnet det virkelig trollkjerringer. Det er litt bedre idag, men ikke så mye. Det skal hvertfall bli godt å komme hjem til ho mor og spise stekt flesk med kålstuing og poteter.

Slafs...

Dilteræven til mamma  §:o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.