lørdag 27. september 2014

Absolutely FANTASTIC!


Tenk at jeg, erkekonservative JEG skulle komme til å like moderne, klassisk musikk. Det gjør jeg nå og jeg sitter med tårer i øynene og gåsehud på ryggen etter at jeg så operaen Einstein on the Beach av Phillip Glass på NRK2 isted. Det var en festforestilling av lys, scenografi, musikk og dans and I absolutely LOVED IT!

Egentlig skrudde jeg på tv'en for å se en film, men da dette dukket opp, dessverre midt i, ble jeg bare sittende helt fastfrosset, om jeg kan bruke dette uttrykket. Nå har jeg ikke særlig greie på hverken ballett eller lys, men i denne oppsetningen var alt perfekt.

Dette er 4de akt.
Se og nyt...

Tenk om jeg kunne fått sett akkurat denne oppsetningen live. Det hadde vært noe det. Den varer jo ganske mange timer da, men den er vel verdt hver eneste rumpesår. Dessverre går det ikke an å få kjøpt denne på dvd. Jeg skulle gjerne gitt skjorta og vel så det for å få tak i en dvd med akkurat denne oppsetningen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.