fredag 19. september 2014

Coral Nails

I dag var det tid for neglestell igjen hos Aurora på Nails for You. Denne gangen ble neglene korall-rosa/orange/brune eller hva en nå skal kalle det og jeg eeeelsker dem. Jeg er blitt litt mer dristigere når det gjelder fargevalg. Tidligere har jeg vært redd for skarpe og/eller uvanlige farger, da jeg har innbilt meg at gamle damer på min alder ikke bør bruke slike farger, men nå har jeg faktisk blitt overbevist om at det kan de.

Stempelet på ringfingeren er svart med sølv og gull på. Det sistnevnte viser ikke så godt på bildene. De er hvertfall blitt utrolig lekre og jeg gleder meg til neste gang jeg skal en tur dit.

Bloggpause
Det har blitt lite blogging på meg den siste tiden. Jeg har MASSE å skrive om, men jeg har ikke hatt ork til å sette meg foran pc'en for å skrive innlegg. Jeg har 2 ting som jeg skal ta opp de kommende dagene. I det ene innlegget kommer jeg til å sette spørsmålstegn ved om egentlig finnes vegetarianere og det andre handler om noe som har vært i avisene her i Bergen de siste dagene. Akkurat i kveld orker jeg ikke fordype meg i dette, men jeg skal se om jeg kan få til innlegg i løpet av helgen.

En annen grunn til at jeg ikke har blogget, er at jeg har sittet oppslukt i smykkearbeid. Epla-butikken min er oppe og går igjen, men foreløpig er det ikke så mange smykker til salgs der. Det nærmer seg jul smått om senn og jeg lager fremdeles anheng med bilder til juletreet.

Send inn bildet som du vil ha på smykket og jeg setter inn i anhenget og lager dette klart slik at du kan henge det på juletreet. Alt kan brukes: Familiebilder, bilder av hunden din, favorittstedet ditt, koselige minner eller rett og slett et bilde som du liker og vil ha i ramme. Du finner nettbutikken min i det høyre feltet her på bloggen.

Nå er jeg en smule sliten etter maaange timer i sentrum, så nå skal jeg hoppe i pysjamasen, ta med meg Stolthet og Fordom, finne sengen og lese boken før jeg sovner.

Ha en fin kveld/natt alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.