søndag 12. juli 2015

Jeg er ikke død

Hvis der var noen som trodde det.

Grunnen til at det ikke har vært liv på bloggen de siste 2 ukene, er at jeg har vært på ferie og jeg har kost meg såpass at jeg valgte å la pc'en være nedpakket. Akkurat som fotoapparatet. Jeg har ikke brukt pc eller kamera. Jeg fant rett og slett ut at jeg ville bruke all min tid til å være til stede i ferien og ikke sitte foran en skjerm eller stå bak et kamera.

Jeg har istedet holdt på med fargelegging.

Det har blitt endel shopping og andre ting i ferien, så om noen dager vil det komme noen blogg-innlegg som omhandler dette OG opplevelsene i ferien.

Kos dere videre og gi aldri opp letingen etter sommervarmen. Den er et sted i nærheten, men har vært ganske vanskelig å finne.

1 kommentar:

  1. Kjempekoselig å se deg tilbake på blogg igjen :) Har jo savnet de kjempekoselige bloggoppdateringene dine :) Blogging har vært nedprioritert her fra min side, for jeg har vært forkjøla med feber. Nå er det mannen min som har fått det.

    Jeg har også gått til anskaffelse av Kreativ fargelegging, og ved første regnværsdag skal jeg gå i gang med å prøve dette :)

    Det høres ut som om du har hatt en avslappende og koselig ferie så lang, og jeg håper virkelig ferien din fortsatt blir like fin:)

    Mannen min har ferie nå, men denne uken har jo vi begge to vært forkjøla. Ellers skal vi reise noen dager på hytta til min søster og mannen hennes. Vi skal slappe av, kose oss og bare nyte late feriedager :) Blir været fint, drar vi ut til stranda for å kose oss der :) Ellers prøver jeg å fotografere mye.

    Ønsker deg en kjempefin søndag, og en fortsatt kjempefin og god ferie til deg :)

    Klem fra Toril

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.