søndag 26. juli 2015

Synd på meg...

I dag synes jeg fryktelig synd på meg selv.

Jeg er tydeligvis syk, men jeg aner ikke hva som feiler meg. Det siste dagene har feberen steget jevnt og trutt til den nådde 38,5 i kveld. Hva som er grunnen til denne feberen, aner jeg ikke, men jeg er nødt til å ta en telefon til legen når jeg kommer hjem fra neglesalongen i morgen. Jeg har jo klart å knekke en negl må vite.

Jeg tror ikke jeg har urinveisinfeksjon, men noe er det og jeg kommer til å ta en uvi-test i morgen tidlig, bare for å se. Jeg har svært vondt i nyreregionen og denne smerten har nå vart siden fredag. Jeg krysser fingrene og håper at jeg kan få en legetime så fort som mulig og at han klarer å finne utav det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.