søndag 28. oktober 2012

SJOKK!!!

Jeg er i sjokk. Her er grunnen:

Jeg har gått og ventet på noen bøker fra Tanum og fikk beskjed om at pakken var sendt, men til postkontoret på min gamle adresse i Fyllingsdalen. Siden jeg har sagt opp postboksen min, ringte jeg Rimi, hvor postkontoret ligger, for å høre om jeg kunne hente ut pakken uten hentelapp. Det kunne jeg. Til min store overraskelse fikk jeg vite at det lå masse post til meg i postboksen som jeg ikke disponerer lengre. Nøklene ble levert sammen med oppsigelsen.
Da vi kom opp der, viste det seg at postboksen ikke var registrert oppsagt og det lå MASSE post der. Det var som jeg hadde fått av legen til undersøkelse av jern- og blodmangelen min. Denne timen hadde jeg ikke møtt opp til og har derfor fått regning på dette. Denne saken er nå iferd med å gå til inkasso da jeg selvsagt ikke har betalt regningen. I tillegg til det, lå det flere purringer og inkassovarsler på regninger som heller ikke var betalt.


I morgen er det en del folk som virkelig skal få høre det. Jeg er rasende!!! 
Det lå også flere brev fra Nav der de etterlyser opplysninger om min ektefelle pga trygden min. Dette har gått så langt at jeg har fått beskjed om at trygden risikerer å bli stoppet pga at de ikke har fått den informasjonen de krevde.
Nav skal virkelig få høre det i tillegg til posten. Når en omadressering opphører, skal posten som kommer til min gamle adresse, returneres til avsender. Den skal IKKE i min gamle postboks som kanskje blir disponert av andre personer nå.
Jeg meldte flytting til folkergisteret i mars i år og fikke beskjed fra Nav at de registrerer automatisk den nye adressen. Dette har altså ikke blitt gjort.

Jeg er superstresset og rasende pga alt dette. Fatter ikke at slike ting skal gå an. Det er flere som ikke skal få dø i synden i morgen.

Sann mine ord...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.