lørdag 3. november 2012

Bydag

I dag blir det bydag på meg. Det skal bli godt å få litt fri fra Oscar. Min kjære skal være hjemme for å passe han slik at jeg kan dra avgårde uten å bekymre meg for at han begynner å ule.

Det blir en tur til Julehuset der jeg skal se på litt julepynt og priser. Vi må ha en liten oversikt på hva alt jule-stasjet vil koste. Vi er også litt i tvil om hvilken stil vi skal ha på juletreet; skal vi gå for svensk stil, stilrent med sølv, glass og hvitt, eller skal det være det jeg kaller for minnetre. Dvs gammel julepynt som stammer fra hans og mitt hjem.

Stilrent tre

Svensk stil

eller

Minne-tre

Jeg må også innom Husqvärna og/eller Spar Kjøp for å kjøpe noen stramei-nåler. Synes de er så lette å bruke når jeg skal feste tråder i strikketøy. Jeg er snart ferdig med pels-skjerfet. Jeg skal legge ut bilder når dette er ferdig. I tillegg til dette blir det shopping av klær, tror jeg...






,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.