mandag 26. januar 2015

Bare innom for å si...

At jeg ikke har holdt opp å blogge. Jeg har det utrolig travelt for tiden, da jeg har fått inn endel bestillinger på personlige smykker. Alt fra brosjer til anheng, armbånd og ringer.

Dessverre lider bloggingen under dette, men jeg er begynt å sette sammen noen innlegg. Akkurat nå er disse bare inni hodet mitt, men jeg skal forsøke å få dem ut om ikke så lenge.

Prosjekt Dyrebeskyttelsen Norge, er foreløpig lagt på is, men utpå våren vil jeg tro at jeg skal få lagt ut litt flere smykker for salg. Jeg er igang med ungdomssmykkene som skal selges til inntekt for denne organisasjonen, men som dere forstår, må jeg bli ferdig med de bestilte smykkene først.

Ønsker dere alle en finfin dag, så høres vi om en stund.

Tadaa...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.