mandag 5. januar 2015

Summer Temptations

ENDELIG!

Er det ikke deilig dere, å komme tilbake til hverdagen etter å ha gått rundt som en zombi i julemodus siden midten av november?

Jeg har ihvertfall hatt det på den måten. Fra midten av november og til 1. nyttårsdag (søndag i år), har jeg ikke enset annet enn julen med alt det som hører til på godt og vondt. Pengene har så og si ikke vært på kontoen før de forsvinner. Vi har forsøkt å være moderate i fjor, uten å ha lykkes noe særlig. Gavene har vi klart sånn ca å være fornuftige med, men alt det andre som hører til da...?

Klær skal kjøpes og fikses på. Juletrepynten skal utvides, flere juletrelys skal kjøpes og juletre skaffes. Det er ikke billig når treet måler 2,5 meter. Neglene skal fikses og filmer kjøpes inn samt at vi dro med livet som innsats, til Rosendal med julegaver.

Nå når vi har kommet på den riktige siden av julefeiringen, har jeg lyst til å friste dere litt med sommerbilder.

Håper dere liker dem...


1 kommentar:

  1. Kjempefine og koselige bilder :) Når jeg ser på bildene dine lengter jeg til våren og sommeren.

    Selv har jeg hatt en kjempefin jul, og jeg har kost meg masse i adventstiden. Nå er det hverdag, og det er masse spennende ting som skjer :)

    Ønsker deg en kjempefin tirsdag :)

    Mvh
    Toril

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.