søndag 4. januar 2015

Nail Design 2014

Mange bloggere har laget en årsrevy for å summere opp fjoråret. Jeg har ikke så mange aktiviteter, fester og reiser, men jeg har jo opplevd litt jeg også.

Av helsemessige ting kan jeg nevne etterundersøkelsen for brystkreft som skremte vannet av meg, min syke ferie i Sverige og x-antall turer til tannlegen samt en god del mindre og kraftige følinger.

Jeg vil heller fokusere på hyggelige ting og har valgt å heller vise hvilke stiler jeg har hatt på neglene i 2014.

Bilder av neglene som ble tatt i januar i fjor, har dessverre forsvunnet, så jeg begynner med februar 2014

 Februar
Mars
April
Mai
Juni
Juni
 Da jeg skulle putte en koffert i bagasjerommet på bilen, kom jeg i skade for å knekke en neglen.
Siden vi skulle til Askersund via Asker, bestemte jeg meg for å forsøke å få fikset den i en neglesalong i sentrum av Asker. Det ble gjort og jeg fikk sjokk da jeg så hva hun hadde gjort med neglen. Denne neglen falt av etter noen timer og jeg fant ut at det var bedre uten den neglen enn å ha den på.

Dette er katastrofeneglen som jeg fikk...

Juli
Juli
August
September
Oktober
November
Desember

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.