fredag 1. mai 2015

Tekst kokurransen avsluttet


Da er tekstkonkurransen avsluttet og jeg kan røpe at den heldige vinneren av 2 Creative Colouring Books for Grown Ups, ble

HILDEGUNN

Som deltok med dette sitatet fra niesen sin:

"Er det eit slott? Er det eit palass? Nei, det er en utedass!"

Jeg har bare fornavnet ditt, men du er har fått en mail fra meg.

Trekningen var vilkårlig. Dvs at det kun var navnene som var i potten. Det kom inn en mengde sitater og det har vært kjempegøy å holde på med dette og jeg har fått mang en god latter.

Alle sitatene skal settes inn i smykker for å bli lagt ut for salg i løpet av året. Alle som har deltatt, får hvert sitt smykke med sitatene sine, som takk for hjelpen.

Noen har sendt inn flere sitater og jeg håper at dere kan sende meg en mail der dere opplyser om hvilket sitat dere vil ha i smykket.

Tusen tusen takk for bidragene deres alle sammen.

Velkommen til en ny konkurranse utpå høsten Hva den skal omhandle, får tiden vise. §:o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.