tirsdag 19. mars 2013

Dagens søteste

Dette innlegget kom jeg over i Ba da jeg satt og bladde i den mens jeg tok en kopp espresso på yndlingskafeen min i sentrum i dag. Jeg syntes denne er direkte morsom og kan ikke annet enn å le medfølende med den stakkars mannen.


Stakkars liten som blir utsatt for disse forferdelige kvinnelige bilistene. Vi er jo direkte livsfarlige for de små redde mennene når vi setter oss bak et ratt. Jeg er helt enig med herr Fykse. Det beste hadde vært om vi leverte fra oss sertifikatet og trakk inn i hjemmets lune arne igjen. På med hårullene og skaut jenter og glem ikke å ta frem forklekjolene, tøflene og lag en god varm middag til mannen i huset kommer hjem. Spør han hvordan dagen hans har vært og har han hatt en fæl dag der han har blitt herset med av en kvinnelig sjef og påkjørt x antall ganger av kvinnelige bilister, bør dere stryke han på armen og si at slafse-tufsla deres alltid står klar til hans disposisjon...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.