onsdag 13. mars 2013

Endelig på nett igjen

Det var godt. Grunnen til at jeg ikke har blogget var at i forgårs kveld og i går, var nettløse. Routeren nektet å jobbe, så vi begynte å gå rundt oss selv her. Det er merkelig hvor avhengig man er blitt av internett. Jeg lurer ofte på hvordan vi klarte oss før internett ble introdusert, nå er vi hjelpeløse og angrepet av angst hvis vi ikke har fått vært på internett på noen timer.

Jeg var en tur på Posten og hentet sommerskoene fra HM. Jeg liker dem utrolig godt, selv om de er litt vonde å gå med.


Jeg kom hjem et Rosendal-turen på mandag. Har vært der en uke og syntes det var trasig å dra derfra (hvem skulle trodd det om meg...). Grunnen var jo at det var så nydelig vær der inne, men det triste var at jeg ikke kunne gå noe særlig på grunn av den idiotiske tåen som jeg ikke har hatt tid til å ta til legevakten.

Nå begynner en ny kamp mot kiloene. Jeg gjør ikke annet enn å "slanke" meg, men blir allikevel rundere. Den skyldige er nok meg selv, som ikke er konsekvent nok. Jeg mister altfor lett fokus og det irriterer meg noe så inni granskauen. Jeg skylder på medisinene som jeg tar mot den bipolare lidelsen min. De gjør faktisk at en blir mer likegyldig til ting, men i tillegg til det. mister man også konsentrasjonen. Jeg har vurdert å kanskje slutte med dem, men det går ikke da jeg ikke har lyst til å henge etter armene i gardiner og taklampe samt spise tapeten av veggene o_O.

Jeg får heller slåss det remmer og tøy kan holde mot trangen til å spise...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.