tirsdag 5. mars 2013

Endelig skjønte også jeg det.

Dette med Ebay. Funksjonen som jeg leitet etter ligger faktisk inne når du gir et maks bud. Jeg kan sette budet til f eks 100 dollar, men kan få tilslaget på et mindre bud. Jeg legger bare maks-budet mitt inn og så ordner Ebay resten automatisk. Jeg har 2 auksjoner gående nå, så det skal bli gøy å se om jeg får tilslaget på disse. Har hvertfall lagt inn et større maks bud.

At jeg gikk glipp av det anhenget som skrev om for noen dager siden, irriterer meg enda. Hadde jeg vært klar over hvordan alt dette virket, hadde jeg lagt inn et bud på 300 dollar og da hadde jeg vært garantert tilslaget. Skuffelsen går nok over vil jeg tro. Håper det kommer noe lignende litt seinere, selv om jeg har mine tvil...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.