torsdag 7. mars 2013

Triste mennesker

Etter alt det leie som skjedde igår er jeg ganske så utenfor og nå kommer det også trusler via e-mail og i kommetarfeltene her på bloggen. Disee vurderer jeg om jeg skal anmelde. Det var disse jeg siktet til i går i innlegget som jeg skrev.

Jeg synes det er trist at folk må ty til trusler. En må da få lov å forsvare seg og forsøke å forklare ting, uten at noen skal ty til slike overtramp.

Heldigvis er disse som truer, ikke særlig smarte. Jeg har jo eposten som de sendte og den er svært lett å spore opp.

Jeg håper at ting nå roer seg og at det er lov til å ha sine egne meninger.

1 kommentar:

  1. Jeg synes dette er så trist. Klart en må få lov til å forsvare seg og forklare ting uten å bli lynsjet. Jeg vet ikke hva den aktuelle saken gjelder, men kan du fortelle litt mer. Hva var det du la ut?

    Det er mange så støtter deg og er glad for at bloggen din fremdeles eksisterer.

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.