lørdag 9. mars 2013

Min stakkars brukne tå

Snufs. Nå har jeg gått rundt med denne tåen i en uke og den ser ikke ut til å bli bedre. Jeg har teipet så godt som jeg kan, men jeg tror jeg skal ta meg en tur til legevakten på tirsdag.
Jeg er fremdeles i Rosendal og skal tilbake til Bergen på mandag, hvis jeg får foten ned i støvletten...

Ill. foto.
Tåen min er kraftig teipet, så dette er bare et eksepmpel,
men jeg har brukket akkurat den samme tåen

Jeg er dessverre nødt til å reise tilbake og det skal bli lenge til jeg besøker min mor igjen.

Hoppet dere nå? Neida, det er ikke så gale som det høres ut. Det jeg mener med den kommentaren, er at min mor lager altfor god mat og det er så godt at jeg ikke klarer å spise fornuftige mengder. Jeg holder på med kur, men å være her inne samtidige som en slanker seg, går bare ikke an.
Det blir ikke så lenge før jeg ser min mor igjen. Vi skal inn hit i påsken, Vi trenger en liten ferie. Min kjære har det travelt på jobben og jeg har det travelt med smykkelagingen, bilderestaureringen, kort-lagingen, heklingen, treningen og husarbeidet. Jeg er av den gammeldagse typen som trives i hjemmet og synes det er artig å gjøre litt husarbeid, når ryggen tillater det...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.