lørdag 20. april 2013

Baron søkes...

Neida, jeg vil ikke gifte meg med noen baron. Jeg har det så godt som jeg kan ha det. Det jeg er på jakt etter er et fargebildet av portrettet til Baron Axel Rosenkrantz til Rosendal. Jeg har leitet og leitet på nettet uten hell. Jeg finner knapt noe bilde av han og det lille jeg har funnet, er et svart/hvitt-bilde og det lar seg ikke bruke. I tillegg må størrelsen på den lengste siden være over 500 piksler.

Det er denne karen jeg jakter på...

Grunnen til at jeg søker, er at jeg har laget smykker med portretter av Ludvig Rosenkrantz, Karen Mowatt samt Edvard Londeman Rosencrone og jeg har veldig lyst til å innlemme hr A. Rosenkrantz også. De førstnevnte smykkene har jeg laget på nytt da jeg ikke var fornøyd med papirkvaliteten. Jeg har nå valg å bruke Glossy Paper, slik at bildene kommer bedre fram. Smykkene er delvis ferdige, men jeg mangler kjeder til disse. Selvsagt var leverandøren gått tom for akkurat den fargen jeg skulle ha, så leveringsfristen blir litt lengre enn lovet.

Jeg skulle så gjerne lagt ut bilder av disse, men jeg må hanke inn min mann til å fotografere smykkene og både han og jeg har det fryktelig travelt for tiden. Vi har gardiner som skal henges opp, men det har vi utsatt et helt år nå... (!) Jeg skjønner ikke hvordan vi skal få tid til alt.

MEN, nå er det altså bildet av baronen jeg er på jakt etter. Håper at mine trofaste og snille lesere kan hjelpe meg med dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.