tirsdag 9. april 2013

Dagens anbefaling for moden hud

Jeg tenkte at jeg ville dele dette med mine medsøstre. Selv har jeg nettopp begynt å bruke dette preparatet og det fungerer aldeles utmerket. Etter en ukes tid, merker jeg forskjell. Ikke så mye, men jeg ser at rynkene i pannen har blitt litt mindre. Selvsagt blir man ikke rynkefri med dette, men det er et godt middel på veien til friskere hud. Skal man bli rynkefri, er det bare å legge seg i stolen på en klinikk og få sprøytet inn litt botox.
Jeg har faktisk lekt litt med ideen selv. Kunne virkelig tenkt meg å gjøre noe med sinnarynkene mellom øynene. Jeg synes jeg ser så sint ut pga dette. Jeg har også en ganske stor "vifte" med dype smilerynker som jeg kunne tenke meg å bli kvitt. Dette kan jo bli dyrt da det må gjentas med jevne mellomrom, så jeg får se. Jeg fikser jo allerede på hår, negler og øyebryn. Jeg får tenke på det.

Her er hvertfall produktene som jeg bruker:

Dagkrem

Øyekrem

Nattkrem

For ansikt, hals og bryst


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.