lørdag 13. april 2013

Streve streve banne banne...

ÆÆÆÆÆHHH!

Har jobbet disse to siste dagene med å forsøke å lage cameos. Ikke tale om at jeg får det til. Enten har jeg for mye lim på, for lite lim på eller det danner seg luftbobler. Jeg må ha brukt opp x antall fotoark for ikke å snakke om blekk. Det er faktisk vanskeligere enn en skulle tro. Heldigvis er glazen som jeg bruker vannbasert slik at jeg bare kan vaske av limen igjen. Hadde den ikke vært det, hadde jeg gått konkurs hehe...

Ill. foto

I går klarte jeg å skade meg igjen. Jeg ser jo aldri hvor jeg setter foten. Jeg snublet i alt rotet som ligger på gulvet i stuen. Grunnen til rotet, er at vi holder på med å rydde i boden. Det er en mengde dritt som skal kastes eller gis bort til Fretex. Det var så mye rot at vi hadde problemer med å komme fram til den store printeren som vi har der inne.
Da jeg falt, klart jeg å lande oppi noen plastikkasser å ødelegge disse. Jeg har nå fått blåmerker på armen, kneet og i tillegg slått opp tåen min igjen. Jeg lurer ofte på hva legen min tenker, eller jeg VET hva han tenker når han ser blåmerkene mine. Til og med merkene etter insulinsprøytene kommenterer han. Han må jo tro at jeg enten er narkoman eller har blitt banket opp av min mann. Jaja, han får tro hva han vil. Vi har hvertfall vårt på det tørre.

Jeg fatter ikke at jeg klarer å snuble så mye som jeg gjør. Snubler jeg ikke i sentrum, snubler jeg hjemme.

Jeg er vel det en kaller "En Fallende Katastrofe". Stønn...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.