torsdag 4. april 2013

Ryddet opp

Var innom det tidligere forumet som jeg var så aktiv i og sjekket om innlegget mitt sto der fremdeles. Det gjorde det, men heldigvis var det stengt etter at moderator hadde ryddet og fjernet en mengde med innlegg som inneholdt personangrep og trusler.

Hvilke mennesker er det som mobber og truer et medmenneske som trenger hjelp? Etter min mening må dette være mindreverdige og patetiske drittunger uten oppdragelse. Enkelte forum skulle vært stengt for slike. Jeg er sikker på at disse små ormene er de samme som deltar i mobbing av andre ungdommer. En må da for svarte få lov til å spørre om et råd uten å bli lynsjet.

Problemet til disse ungene er vel at de ikke har lært seg folkeskikk. Jeg lurer av og til på hvordan det skal gå i fremtiden, når de ikke lærer at uttalelser kan såre og sågar få noen til å begå selvmord.

Truslene som jeg tidligere har mottatt på mail, ligger i arkivet mitt. Jeg har valgt å ikke gå videre med saken, siden det ikke har kommet flere, men jeg har det i bakhodet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.