søndag 23. mars 2014

Diagnose..


...gikk det fint. Dvs. Det gikk litt bra. Jernlageret har steget litt, takket være mitt inntak av 2 jerntabletter + multivitaminer, som også inneholder jern. Det som IKKE er bra, er at saltnivået mitt er begynt å sige nedover. Nå har jeg nettopp startet med natriumtabletter og jeg håååper at dette vil stanse opp, eller til og med stige litt etterhvert. Jeg skal ikke innom til noen ny kontroll før i april og det kan faktisk hende at jeg blir akutt innlagt hvis jeg ikke har klart å få skikk på saltet mitt.

Jeg vet ikke om det er innbilning, men det som hente nede i sentrum for noen dager siden, skremte meg litt. Det KAN være saltinnholdet, eller mitt vanlige forvirrende jeg, men da jeg sto og lyttet til musikk (opera), husket jeg ikke hvor jeg var. Jeg fikk hjertebank og svettetokter av bare angst. Den tok meg så kraftig at jeg var nødt til å bruke alle mine krefter på å komme til meg selv. Jeg regner med at det KUN var mitt forvirrete og vimsete jeg, som mistet tråden.

Jeg slapper hvertfall myyye mer av nå og musklene har begynt å komme seg på plass igjen etter at jeg har hatt alle sammen oppunder ørene.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.