søndag 2. mars 2014

Ikke spis dette...

Dette er det ekleste jeg har smakt
Vi skulle ha oss en deilig middag i dag, tenkte vi. Dengang ei. Jeg hadde kjøpt inn soppblanding og siden vi er så glade i sopp, fant jeg ut at jeg kunne bruke den sammen med grønnsaksblandingen som jeg laget fra bunnen av.

DENNE SOPPBLANDINGEN ØDELA HELE MIDDAGEN.

Det var akkurat som å spise levende snegler. Jeg lurer nesten på om det var snegler i blandingen også. I tillegg var det sandkorn. Det knaste hvertfall godt i tennene.

Det ble til at vi satt og pirket all soppen utav fatet og spiste så godt det kunne gjøres, det andre. Det hjalp ikke så veldig da jeg hele tiden kunne kjenne konsistensen av denne ekle soppen, selv etter at jeg hadde spyttet den ut. Enden på visa var at jeg nå har hatt x antall turer på toalettet for å kaste opp.

Grunnen til at jeg brukte denne, var at vi skulle ha en enkel middag der jeg bare laget grønnsaksblaningen.

Jeg skal gi dere oppskriften på selve grønnsaksblandingen, uten frossen soppen i morgen. Synes ikke det passer seg med oppskrifter i et sånt kvalmende innlegg...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.