mandag 3. mars 2014

Endelig løsnet det

Jeg er så lettet at jeg nesten danser rundt på gulvet. De sinnsyke smertene i rygg, skuldrer og nakke har endelig løsnet og forsvunnet. Det kjennes ut som om jeg har lettet flere kilo. Det har vært så ille at å bare stå i ett til to minutter, gjorde at jeg ble svimmel og ikke fikk puste. Jeg kunne gå fra soverommet til toalettet med sterke smerter og fra toalettet inn i stuen løp jeg for ikke å svime av.

Jeg har besvimt en del ganger nå pga disse smertene og jeg var veldig spent på hvordan det skulle gå da jeg skulle til kiropraktoren idag. Jeg våget ikke kjøre selv og klarte overhode å ta bussen, så jeg ringte min kjære og han kom på flyendes flekken og kjørte meg til Bystasjonen der Klinikk for Alle! ligger. Da jeg var kommet frem og fikk satt meg i sofaen i resepsjonen, var redningen nær. Jeg satt og koste meg med Tom og Jerry tegnefilm til det var min tur og min fantastiske kiropraktor, Ingrid, Startet med å trykke på de vonde punktene mine og jeg kunne kjenne at spenningene løsnet litt etter litt. Det siste hun gjorde, var å vrenge nakken min, slik at den kom på plass. Dette høres vondt ut, men er helt smertefritt. Det som er litt ekkelt, er at det smeller ganske kraftig, men du verden så godt det gjør.

Da jeg kom hjem igjen, tok jeg det helt med ro. Jeg har ikke gjort noe som helst husarbeid i dag. Vi har heller ikke vært på tur. Jeg merket at jeg begynt å få smerter igjen da vi skulle på butikken. Jeg spenner ryggen noe helt kolossalt når jeg fryser, men heldigvis var denne smerten forbigående.

Nå skal jeg straks pusse tennene og krype til køys. Jeg er litt spent på hvordan nakken og skuldrene har det imorgen tidlig.

Time will show...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.