mandag 14. april 2014

Endelig!


Omsider har jeg fått gjort noe med håret. Det var jo altfor langt. Hehe...
Jeg vet ikke om jeg er helt fornøyd, men skitt au. Det går seg vel til etterhvert. Hvis jeg ikke liker det, hiver jeg bare på et annet hår.

Nå er det bare neglene som gjenstår. Jeg gleder meg til jeg skal i salongen. Det er så utrolig koselig å være der og flinkere manikyrister skal en lete lenge etter. Kanskje jeg skal gi et gavekort på manikyr i den neste konkurransen, men jeg vet jo ikke hvor mange av mine lesere som bor her i Bergen.

Jeg har grådig lyst til å ha en sommerkonkurranse. Jeg er så glad i dere som er mine snille lesere og har veldig lyst til å gi noe tilbake.

Hvis det er noen som bor her i Bergen, eller rett utenfor, hadde det vært fint om dere kunne gi meg en lyd, enten som kommentar her eller på facebook, eller som en melding/mail.

Tilbake til håret:

Hvilken frisyre likte dere best? Den gamle eller den nye?

Gammel frisyre

Ny frisyre 
HighKey-bilde
Synes det ble litt stilig når jeg gjorde bildet
på denne måten.


Ellers i dag har jeg holdt på med å øve meg på posering (!). Det er ikke så helt enkelt å forsøke å se elegant ut med de korte beina mine. Alt skal stemme. Både vinkel på hodet, smilet, armene, torsoen og ikke minst beina. Det er svært vanskelig å ikke se ut som om en holder på å tisse på seg når man skal forsøke å være så elegant som mulig.

Jaja, øvelse gjør mester. Tror jeg...

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.