fredag 18. april 2014

Hårstyling og Suppesjokk!


Akkurat nå sitter jeg og er litt oppgitt. Jeg lærer jo aldri! Hvorfor har jeg valgt en hårfrisyre som krever så mye styling som en bob??? Jeg sliter jo på meg både vonde skuldre og vond rygg når jeg skal forme håret.

Det skal først fønes, så skal det formes med krølltang, for så å tupperes og til slutt formes på nytt med krølltangen, slik at formen blir glatt og tilslutt få en god dose med hårspray, slik at det holder seg på plass. En bob blir aldri fin hvis en lar være å style. Siden jeg har så tynt hår, må jeg style hver dag og med mine "frosne" skuldre, er det en tortur.

Jeg har problemer med å holde armene over hodet. Først og fremst fordi jeg jo har disse skuldrene, men også fordi jeg ikke har muskler i armene. Jeg har forsøkt å trene dem opp, men da får jeg skikkelig vondt, så jeg har valgt å la det være.


Suppesjokk!
Og så har jeg fått det suppesjokket! Jeg satte meg ned for å kose meg med å fylle ut selvangivelsen, men kosen forsvant ut vinduet som en panisk sommerfugl på jakt etter frihet. JEG FÅR RESTSKATT på mange, mange tusen kroner. Nå sitter jeg med hjertebank, hodepine og sjelvinger. Jeg som hadde beregnet at jeg skulle ha nye briller til sommeren. Det er jo bare å betale summen og håpe på bedre nyheter til neste år.

Jeg fikk også restskatt for noen år siden på 15 000 kroner. Det var sure penger det. Heldigvis har jeg litt renter å skrive av, så det blir litt mindre i år.

Nå blir det nada mer shopping framover...






2 kommentarer:

  1. Uff stakkars deg, restskatt er no' dritt :( Jeg justerte opp skattetrekket mitt for noen år siden, og får heldigvis litt tilbake.

    SvarSlett
  2. Jeg er nødt til å gjøre det samme som deg. 2. året jeg får restskatt...

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.