søndag 20. april 2014

Legges ned

Etter lang tid i tenkeboksen, har jeg endelig tatt en bestemmelse. Smykkeproduksjonen legges ned. Dessverre. Grunnen til dette er at jeg ikke har tid eller krefter til å holde på med å lage smykker for salg lengre. Jeg er fryktelig lei meg for dette, men siden helsen ikke er så god lengre og jeg ikke vet hvordan dagen blir, er det vanskelig å lage smykker på bestilling. Jeg tar bestilling på familie-/slektssmykker ved henvendelse og der vil fremdeles leveringstiden være 14 dager pga montering av bildene i smykkene. For å få mer informasjon om disse, er det bare å ta kontakt med meg via kontakt-skjemaet her på bloggen, email eller Facebook (se Moffelitens Verden på fb).

Jeg har slitt med litt smerter i øynene de siste ukene. Jeg regner med at dette er muskulært, muligens fordi jeg ikke har skikkelige arbeidsbriller og godt nok lys.

De siste smykkene jeg har laget for salg, er Norge i Blomst. Settet inneholder øredobber, armbånd og halssmykke med det norske flagget. Jeg har gjort klart halssmykket og armbåndet og disse får du montert på den lengden (armbånd/halssmykke) som du ønsker. Se Moffelitens Verden på Facebook for pris.

Den generelle produksjonen/Eplabutikken legges ned fra 1. mai i år.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.