torsdag 11. juni 2015

Hadde ikke dette vært greit


Jeg har grublet litt på Epla-systemet den siste tiden og har kommet opp med en liten ønskeliste.

1. Hva hvis vi kunne hatt en side der folk kan etterlyse f eks en spesiell råvare? Jeg tenker da spesielt på smykkedeler. deler til håndarbeid, snekring, keramikk. Ja, rett og slett alt mellom himmel og jord. Jeg vet at det finnes slike grupper på fb, men det hadde hjulpet utrolig om en slik side hadde funnet på Epla også.

Jeg er på jakt etter hundre og fjerten grunnmaterial til smykkelagingen min og jeg vet at jeg har kjøpt det på Epla tidligere, men husker ikke i hvilken butikk. De har en søkefunksjon, men det er ikke alltid så lett å finne det man er på leit etter der heller. Hadde jeg hatt en stor blogg med maaange lesere, kunne jeg sikkert laget til noe her, men sist jeg sjekket, lå bloggen min på 5 000 plass på Blogglisten (snufs og gråte gråte). Jeg skulle så gjerne nådd ut til flere.

JEG HAR EN DRØM
Jeg forsøkte også å starte opp en smykkelagings-gruppe her i Bergen. Tenk hvor koselig det hadde vært at flere med samme interessen kunne møtes og lage smykker sammen, kose oss med prating og kaffe samt læe litt av hverandre og gi hverandre inspirasjon. Kanskje noen som aldri hadde laget smykker før, kunne dukke opp i klubben for å lære litt? Dette er en liten drøm som jeg har, men det ser ut til at smykkelaging ikke er så interessant her i byen.
Jeg elsker å være til hjelp og selv om jeg ikke ser på meg selv som en flink smykkelager, er det alltid håp for forbedringer. Jeg forsøkte meg med en henvendelse på Panduro Hobby, men det ble ingen respons der heller.

Jeg har alltid savnet noen å være sammen med og jobbe sammen med. Som kjent er jeg ganske venneløs pga min sosiale angst, men jeg har så lyst å bekjempe denne og begynne å leve og ha det gøy sammen med andre, men det er visst vanskeligere enn jeg trodde, men jeg gir ikke opp håpet.

TILBAKE TIL EPLA
En annen ting jeg har savnet på Epla, er faktisk en side der vi butikkeiere kan legge inn informasjon om f eks ferielukking eller lukking pga diverse andre ting. Da hadde det bare vært så greit for kundene å gå inn på denne siden og sjekke når favorittbutikkene åpner igjen, ellers kan de jo leite seg ihjel for å finne informasjon om dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.